معرفی کارآفرین نوجوان

Isabella Dymalovski تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست Luv Ur Skin

بیشتر نوجوانان به احتمال زیاد رویای گروه های پسرانه را در سر می پرورانند، اما این دختر روی رشد کسب و کار لوازم آرایش خود که در اوایل 2015 راه اندازی شد، متمرکز است. در سن 13 سالگی، کارآفرین دبیرستانی از سنت کیلدا (St Kilda) به نام ایزابلا دیمالوسکی (Isabella Dymalovski) مجموعه محصولات مراقبت از پوست خود را با نام Luv Ur Skin در اوایل سال 2015 عرضه کرد.

مختصری از داستان زندگی حرفه ای Isabella Dymalovski:

ایزابلا زمانی که تنها هشت سال داشت، پس از اینکه به او گفتند نمی‌تواند محصولات مراقبت از پوست مادرش را استفاده کند، شروع به کار روی خط تولید محصولات خود کرد. ایزابلا می‌گوید: «مامان به من اجازه نمی‌دهد از لوازم آرایش او استفاده کنم، زیرا برای پوستم مضر است و اگر می‌خواهم از لوازم آرایش استفاده کنم، یا باید خودم درست کنم یا از محصولات کودک استفاده کنم.» من نمی‌خواستم از محصولات کودک استفاده کنم، اما فکر نمی‌کنم مادرم در آن زمان متوجه شد که چقدر حرفش را جدی می‌گیرم.

عکس محصولات luv ur skin

ایزابلا از تولید لوازم آرایشی کناره گیری کرد و حوزه فعالیت های خود را محصولات مراقبت از پوست انتخاب کرد، محصولات مجموعه Luv Ur Skin شامل لوسیون بدن، براق کننده لب، لاک ناخن، مرطوب کننده و غیره است. لاک ناخن درخشان در تاریکی و بند کفش های سیلیکونی رنگارنگ از دیگر محصولات ایزابلا  است. تمام محصولات مراقبت از پوست با مواد طبیعی ساخته شده اند که برای انواع پوست بی خطر هستند. ایزابلا معتقد است مهمترین چیز در مورد خط Luv Ur Skin این است که او مخاطبان هدف خود را بهتر از هر کسی می شناسد.  او گفت: «برای یک نوجوان در سن بلوغ ، محصولات مناسب پوستش توسط یک نوجوان در سن بلوغ ساخته شده است».

این دانش‌آموز کارآفرین کلاس هشتم می گوید که سخت‌ترین بخش این فرآیند این است که توسط افراد بزرگترها جدی گرفته شوید. ایزابلا گفت : من به جلسات می روم و مردم آنجا همه مرا دست کم می گیرند و سوالات خود را به جای من از مادرم می پرسند. اما وقتی شروع به پاسخ دادن به سوالات می کنم، آنها به نوعی می نشینند و متوجه می شوند که در واقع من مسئول هستم.

عکس ایزابلا و محصولات luv ur skin

Luv Ur Skin در حال حاضر فقط به صورت آنلاین قابل خرید است، اما ایزابلا امیدوار است که محصولات خود را به زودی در فروشگاه های سراسر کشور در دسترس قرار دهد.

آدرس سایت ایزبلا دیمالوسکی : www.luvurskin.com.au

 

62 مقاله

درباره نویسنده
کارشناسی ارشد MBA
مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
هوش های گاردنرهوش و استعداد

تست هوش گاردنر